توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع روانشناسی زن ،
در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
روان شناسی زن در بردارند موضوع ها و مطالب گوناگونی است که در زندکی زنان به عنوان نیمی از جمعیت جمعاً دارای اهمیت بسیار است. درست است که زنان تجربه های زیستی مشترکی با مردان دارند ولی تفاوت های بارز و چشمگیری نیز میان زن م و مرد دیده می شود.
بحث درباره برابری زن ومرد :
مردان و زنان در همهی زمینه ها و ابعاد مشابه هستند جز در قدرت بدنی و بارداری و زایمان.
بنابراین زنان و مردان باید برای آمادگی انجام تکالیف و وظایف اجتماعی از اموزش و تحصیلات یکسانی برخوردار باشند. زنان نیز مانند مردان ورزش کنند و قبل از 20 سالگی باردار نشوند.
طبیعت زن و مرد را یکسان مورد لطف و عنایت خود را قرار داده است و در جامعه هیچ امتیاز خاصی به دلیل مرد یا زن بودن صرف ندارد ، زیرا هیچ یک از دو جنس مزیت ، برتری و امتیاز به دیگری ندارد.
و . . .
فهرست مطالب:
پیش آغازی بر پیشینه ی روانشناسی زن
بحث درباره برابری زن ومرد
نقش مادری
دیدگاه سنتی در رابطه با نقش مادری
زن در دیدگاه اسلام
دیدگاه علمای معاصر اسلامی درباره ی زن
رابطه ی زن و مرد در خانواده
توصیه هایی در دوران درمانی زنان
منابع و ماخذ
و . . .
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع نحوهی تماس تلفنی مؤثر،
در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
قواعد پایهای ارتباط تلفنی:
_ سریع پاسخ دهید: قبل از آن که شمار زنگ تلفن به چهار بار رسد،
گوشی را بردارید.
_ خودتان را معرفی کنید: ذکر نام کامل خود و معرفی فعالیتهای بخشی
را که در ان کار میکنید.
_ تلفن را درست نگه دارید: گرفتن گوشی تلفن در زیر چانه یا کنار زدن
آن در حالی که دنبال چیزی میگردید، مانع از شنیدن شما به طور واضح میشود.
_ پاسخ گویی مراجعات تلفنی را مشخص سازید: تلفنهایی که از طرف
ارباب رجوع زده میشود، باید فوراً جواب داده شود.
_ روش مناسبی را اتخاذ کنید: تأکید در مورد برخورد با پارهای از افراد._ موضوع را روشن سازید: به ارباب رجوع چیزی را بگویید که نتیجهی مورد نظر را در بر داشته باشد._ به دقت گوش دهید: با تصدیق نکات طرف مقابل نشان دهید به مطالب او توجه میکنید._ مؤدب باشید: رعایت ادب و تواضع در حد معقول خیلی مهم است._ مراقب مکثها و وقفهها باشید: بهتر است پیشنهاد کنید که مجدداً تماس خواهید گرفت.
و . . .
فهرست مطالب:
_ اصول و مبانی
_ قواعد پایهای ارتباط تلفنی
_ صدای خود را به نحوی به کار ببرید که تأثیر مثبت داشته باشد
_ از به کار بردن زبان تخصصی خودداری کنید
_ گوش دادن
_ برقراری گفت و گوی دو جانبه
_ برخورد با تلفنهای دریافتی
_ برقراری تماس تلفنی