دسته: مدیریت
فرمت فایل: pptx
تعداد صفحات فایل: 26
حجم فایل: 1.12 مگا بایت
دانلود پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع اندازه گیری و پیش بینی تقاضا، در قالب pptx و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل محل بازاریابی هدفمند، قسمتبندی (بخش بندی) بازار، انواع قسمت های کوچک بازار، مزایای بازاریابی قسمتی نسبت به بازاریابی انبوه، بازاریابی تخصصی، مشخصات بازار تخصصی، بازاریابی محلی
دسته: مدیریت
فرمت فایل: pptx
تعداد صفحات فایل: 11
حجم فایل: 1.092 مگا بایت
دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع اندازه گیری و پیش بینی تقاضا، در قالب pptx و در 11 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف بازار، ویژگی های افراد در بازار، بازار از نظر دسترسی، اندازه گیری تقاضای فعلی بازار، تقاضای کل بازار، برآورد ناحیه تقاضای بازار، پیش بینی تقاضای آینده
دانلود از http://daneshgraphic.sellu.ir/
دسته: مدیریت
فرمت فایل: pptx
تعداد صفحات فایل: 14
حجم فایل: 1.96 مگا بایت
دانلود رایگان فایل +
دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری، در قالب pptx و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل شرکتهای تجاری، خرید سازمانی چیست، بازار تجاری و مقایسه آن با بازار مصرف کننده، ویژگی های بازار تجاری، وضعیت های خرید، خرید و فروش سیستمی، مرکز خرید، عوامل اصلی
دسته: مدیریت
فرمت فایل: pptx
تعداد صفحات فایل: 15
حجم فایل: 4.417 مگا بایت
دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار، در قالب pptx و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل عوامل اصلی مؤثر بر رفتار خرید، عوامل فرهنگی، عوامل اجتماعی، عوامل شخصی، عوامل روان شناخت، نظریات انگیزشی، درک، یادگیری، باورها و عقاید
دسته: مدیریت
فرمت فایل: pptx
تعداد صفحات فایل: 11
حجم فایل: 1.09 مگا بایت
دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع بررسی محیط بازاریابی، در قالب pptx و در 11 اسلاید، قابل ویرایش، شامل نیازها و روندها در محیط های کلان، محیط جمعیت شناختی، محیط اقتصادی، محیط طبیعی، چهار روند مهم در محیط طبیعی، محیط تکنولوژیک، محیط سیاسی، قانونی، محیط اجتماعی، فرهنگی